Varma dar och sköna kvällar


 

Landat i soffan efter morsdags racet . 
Vilken fin dag det blev!  Den började med ett blomsterbud till frukost med blommor från Åsorna.




Sedan till Grödby med alla barnbarn och en del av de allra minsta.
Tack alla! 
Gun var grillmästare och vi kunde alla sitta ute. Vädret var verkligen med oss idag. Så trevlig!


Matteus med moster Sofi. En glad unge som ler och skattar åt oss alla och går från famn till famn.


Vidare hem och hämta Jojo och på pendeln till till Liljeholmen. Harry som blivit lite blyg var lite svårflörtad men med farmor var det inga problem. 


Här bjöds det på bubbel och jättegod pasta. Avslutade med prinsesstårta. 
Nu står magen i alla hörn. 


Igår var vi till Årsta havsbad. Hittade en hundstrand. 


Väldigt spännande tyckte både Jojo och årsgamla svanarna, som kom närmare och närmare. Jojo vågade sig till och med ut en bit. Men en riktig badkruka är han den lilla Thailändaren.


Kvällarna tillbringas på balkongen. Älskar min balkong 


Den här fick jag av döttrarna för många år sedan. Sedan har den stått i skåpet. 
Men nu så har jag börjat göra egen glass. Förra veckan försökte jag mig på hallon och lakrits. Men jag var lite för försiktig med lakritsen. Men skam den som ger sig. 


Förra måndagen låg jag här i sanden och njöt.


Kör en repris här imorgon och hoppas på samma väder

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala