Både och..

 

2013-02-08 17.51.18

Veckan har varit både och kan man säga. Oroande och rolig. Guns operation. Eftersom jag själv varit med om samma så vet jag hur det är. Inte så roligt, men skönt när man hämtat sig.

Onsdag, en date med en gammal bekant som jag inte sett på flera år men som kan få vem som helst på gott humör.

2013-02-08 15.40.03

Jag var ledig torsdag och fredag. Torsdag var jag till Kungens kurva och handlade en ny mus. Visst är den häftig! Egentligen en spelmus.  Men går jättebra, utan att man måste spela med den.

Jag har också beställt ett jättebra kontantkort till mobilen när jag är i Thailand. Behåller mitt vanliga mobilnummer och surfar och messar billigt.

2013-02-08 19.06.09 

På fredagskvällen var jag hembjuden till Helén på middag. Och vilken middag!! Och vilken överraskning när både Babben, Kicki och Edvin var där. Vi fick en fiskgratäng som var så god för att inte tala om desserten som var chokladfondue. Jäklar i min lilla låda så gott och enkelt. Smält varm mörk choklad som man doppar olika frukter i . Himmelskt gott! Ska genast köpa mig en fonduegryta.

2013-02-08 15.40.10

Eftersom jag skulle jobba i helgen blev det inte så sent. Men nu ligger helgen bakom mig och jag har bara en helg kvar att jobba innan semestern. Så skönt. Lyfter den 11 mars. Inte  långt kvar nu. 

Tog med en bild från min dator som jag kan sitta och titta på hur länge som helst. Ett bild spel som blir som ett kollage från olika tillfällen och växlar bild för bild. Olika tillfällen som minnet gömt undan i min egen hårddisk.

En ganska så händelserik vecka som som gjorde att jag glömde att jag hade en tid hos frissan! Men nu ska jag bege mig till söder och klippa mig och åka till Willys och handla. Underbart med bil i dessa lägen.

Kommentarer

  1. Ja skönt med bil :)
    Ja det var en händelserik vecka. Blev du nöjd hos frissan?
    God natt från en med feber :(
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Cool mus och vilken mysig helg aven om det var en jobbarhelg.

    Lill-Asa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala