En liten summering

 

2013-03-27 13.05.02

Så svårt att försöka rangordna dessa veckor. Nummer ett är ju förstås att få träffa Åsa. Som fattas oss hemma. Men jag vet ju att hon älskar sitt nya hemland och då är det, det viktigaste för mig! Men så underbart att få kramas igen!

2013-03-15 06.27.34

Att sedan baden och stränderna är som att kliva i ett varmt badkar, gör inte saken sämre. Och blir allt varmare dag för dag.

IMG_20130401_150330

Högt, väldigt högt på listan står tjejernas lyxiga hus och framförallt poolen som vi välsignat varje dag sedan vi kom hit. Efter att ha kommit från stranden och det salta och varma vattnet är det gudomligt skönt att slänga sig i det svala vattnet.

2013-03-24 15.18.58

Sedan älskar jag ju att köra moppe. Den här var helt fantastisk att köra

IMG_20130325_143021

Kolla bara!! En Honda, ojoj säger jag! I love it!

IMG_20130325_151942

Att försöka beskriva Åsornas hus är svårt. Men här ser ni Bosse och lite Ewy. Kortet är taget från köket mot uterummet. Bakom Bosse är mitt sovrum.

2013-03-31 12.06.05

Ewy som jag känt sedan hon var i sju års åldern och Bosse träffade jag på som Kjell kompis när jag var i femton års åldern, Kjell och jag som tillbringat många år tillsammans och på senare år rest mycket med(tack vare Åsa). Vi hade två helt underbara veckor tillsammans alla fyra, som gjort att vi lärt känna varann ännu bättre.   Tack alla som gjort min semester:-)

Nu börjar det bli för varmt så nu ses vi nästa vecka!

Kommentarer

  1. Ja vilken underbar resa! Vi är så nöjda med att vi har det där huset.

    Lill-Åsa

    SvaraRadera
  2. Du är välkommen hem, njut av värmen.Här hemma har och är en bristvara just nu, men du kanske kan ta den med dej.Ses snart.
    Kramar Ewa

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj nu gick det fort, VÄRMEN är en bristvara.

      Radera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala