Sakta framåt

 

2013-03-13 08.35.54

Ja det är sådana här bilder som jag just nu försöker känna in och visualisera på

2013-03-24 16.39.19

Det här var inte det värsta benet. Det andra,vänstra hade jag till slut 40 myggbett på varav 16 bara på ena foten. Inte vet jag om det är det som gjort mig så yrslig. Att snabbt vända sig om gör att man får ta det det väldigt försiktigt. Alla blodprover var bra bra, så det kan vara en virus och det ska bara gå över. På tisdag har jag tänkt att jag ska jobba!! Så är det bara! Skam den som ger sig!

2013-03-14 06.14.36 - kopia

Ja att vi ska till Thailand nästa år igen är redan klart eftersom äldsta dotter fyller jämna år och vill fira det på Koh Lipe. Det här ser ut att passa henne.

2013-03-25 07.09.06

Här är dottern kommen. Minns inte riktigt,men jag tror vi väntar på vår tur till massagebänken.

2013-03-26 08.17.56

Här sitter Ewy och jag och väntar på maten. Vi är på väg till Old Town och då käkar vi lunch på på utsiktsplatsen. Innan man kör vidare.

2013-03-26 18.30.09

Här har vi “gubbarna”som var med och och förgyllde vår tillvaro. Vi har under tiden bl a besökt brädgård. Det har målats, skruvats och limmats. Det gick och handla både det ena och andra trots att de inte kan ett ord engelska. Bra jobbat!

2013-03-21 21.19.13

Men största anledningen till att vi alla åkte och hade så fruktansvärt roligt och trevligt var ju att få umgås dygnet runt men Åsa. Vi ses nästa år Åsa och då på Koh Lipe. Puss

I morgon blir det blommor och blader

Kommentarer

  1. Jag menade förstås att det var Thailändarna som inte kunde någon engelska

    SvaraRadera
  2. Vi väntade inte på massage på bilden. Det var efter att vi hade varit på järnaffären och tog en vätskepaus innan vi åt lunch på grekiska tavernan. Ja trevligt var det!

    Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala