Grattis finaste Lukas

 

2011-08-04 18;20;50

Många år har gått sedan det här fotot togs på Vätö, en midsommarhelg.  Ja, nu Isabell, får du ursäkta men Nina var nog Lukas första förälskelse. Ägarna bjöds sju “lakan” för henne.

2011-08-08 19;34;57 Skannade foton 

Apan Jocko från Marocko och två modiga grabbar med Uffe  (nåja från början var den ena killen inte så modig:-)

2011-05-29 13;57;49

En julafton med kusin Dennis. Inge kul med finskjortan på, eller hur. Det räcker bara med flugan. Söt ändå!

2011-03-12 10;54;09 Oskar o Lukas på vätö

Också en midsommarhelg på Vätö. Tror faktiskt att det är samma helg som ni  ville köpa Nina. Regnet öste ner till klockan tolv sedan blev det en fantastisk fin midsommarhelg

2011-03-19 16.55.13

Jag vet att du jobbat hårt för det du uppnått nu och jag är så stolt över dig. Kredit också till Marie och Kilis också som kuskat runt på varenda liten ishall som finns. Och tänk att du fyller 23 år! Ändå är det inte länge sedan som ni var små. Ibland kan jag sakna den så, tiden på Vätö när ni var små!

Och ikväll gäller det, Lukas! Jag hoppas du får en storslagen present ikväll.

Älskar dig

Ps Alla ni som vet hur blödig jag blivit så kan ni förstå att jag tömt ett pack med engångsnäsdukar:-)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala