Det var en gång!

 
Jag blir alltid lite nostalgisk när det är Lucia. Här är det Kim, Sofie och Oskar eller är det Dennis?

 
Tomten Oskar, Kim, Dennis och Sofie
 
 
Nu har det utökats med den lilla stjärngossen Lukas! Jag bodde på Grödingevägen vid den "röda dörren" på den tiden. Pojkarna tittar beundrande på Kim och Sofie som sjöng så vackert.
 

Här lussar de på Grangårdens äldreboende. Mycket uppskattat!
 
 
Dennis och Lukas. Det är så mysigt att fått vara med om detta. Och som sagt jag blir alltid lika tagen av de minnena.

 
 
Ursäkta Åsa! Jag var tvungen ta med det. Du tittar djupt ner i ljuset. Med är också Jessica och Helen!Fina ni var. Tyvärr har jag inget som jag kan hitta på Gun och Marie. Mycket av korten från den tiden finns på dia objektiv.

Kommentarer

  1. Ja vilka fina barnluciatåg. Högstadieluciatåget var kanske inte lika gulligt :)

    Kram Lill Åsa

    SvaraRadera
  2. Bilden högst upp är på Cim Sofi och Dennis :)
    Jättekul att få se så mycket gamla bilder ❤️
    Kram
    Gun

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala