Äntligen

 
 
 
Väskan är packad, kartongerna nedburna i förrådet, städat och lämnat ifrån mig nyckeln. I morgon åker jag. Dom som följt mig har säkert tröttnat på mitt tjat om min resa. Men nu äntligen är det dags. Jag har aldrig varit borta så länge tidigare, så det är stort! Mitt livs resa! På fredag morgon landar jag i Bangkok och flyger sedan vidare till Krabi och vidare till Koh Jum. Dit kommer jag på fredag eftermiddag. Och stannar i fyra dygn! Bilden är tagen i mars förra året från Koh Lanta.
 
 
I dag har jag fått ihop packningen och farit runt och blivit bjuden på mat. Först till Helen och Edvin på lunch och lämnat över mina hibiskusar, som Helen så snällt lovat att vårda!
 

Och sedan middag hos Gunnar och Therese som hade dukat så fint och bjöd på jättegod torsk. Bilden är från Huvudskär i somras!  Jag och Biffen!
 

 
Vi firade med lite rödtjut till det! 
 
 
Jag ska försöka lägga upp en blogg lite då och då om det funkar! Och face book förstås!

Enjoy & have fun

 
 
 


Kommentarer

  1. Ha det nu helt fantastiskt så ses vi den 1 mars!
    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Fy fasiken så härligt!
    Måste kännas jobbigt att lämna vintern och inte komma tillbaka förrän till våren :)

    Njut av härliga Thailand så ses vi snart här Downunder.

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala