Nytt


 
Önskar jag er alla!
 
Ett nytt och spännande år ligger framför oss alla. För mig ett alldeles annorlunda år!
Efter att ha jobbat otroliga och roliga, få se......53 år. Ja i alla fall sedan jag var 14 år, med avbrott av barnafödande och studier. Mer om det när stunden kommer.
 
Nyårshelgen tillbringade jag i Falkenberg. Väldigt roligt och mycket trevliga människor. Dans i två kvällar med högklackade skor, vilket resulterade i blåsor både på och under foten, men det var det värt.
 Åter hemma igen och jobbar två veckor till innan jag slutar.
 
 
 
Nu längtar jag bara hit!


Kommentarer

  1. Ja, jösses vad man längtar efter sol och en sandstrand. I dag om 2 veckor åker vi!

    SvaraRadera
  2. mm det ska bli så skönt, vi åker om 20 dagar :)
    kram
    Gun

    SvaraRadera
  3. Tre veckor åker jag!!

    SvaraRadera
  4. Ja vi åker ingenstans, men vi lovar att vara hemma när du kommer :)

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera
  5. Det är jag tacksam för;-)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala