Avtackning på¨Södra BB

 
 
 
Ja, så kom den dagen! Efter 10 år på SÖS! Vem kunde tro att det skulle bli så! Den skyldiga sitter bredvid mig!
 
 
Dagen började med frukost med fina barnmorskor som Helena, Sara (som stannat efter nattskiftet), och Hanna.

 
Fina Linda och Petra-Sara!

 
Vardagsrummet är fullt av vackra blommor. Alla med anknytning till våren! Tulpaner, syrener och körsbärskvistar!

 
Eva W som såg till att jag anställdes och också såg till att jag hamnade på hörslingen. Finaste Eva, vi har delat mycket du och jag.  
 
 
Monika den goaste, varmaste, underbara människa. Du har en förmåga att få alla att känna sig betydelsefulla!
 
 
Astrid som de sista åren varit min chef. Talade så vackert så man undrar......


 ......är det mig hon pratar om:-)

 
Så fina presenter. Ett armband som jag önskat mig och inte hade en aning om att de visste om. Jag tror Maggan haft ett finger med i spelet;-)
 
 
Kragen på bilden har Inga-Lill suttit och virkat. Så jättefin! Passade mig bra tycker jag!

 
Ja, många kramar den dagen. Men vi sa inte hejdå! Utan på återseende. Jag skrev på en timanställning så jag hoppas nu att få träffa dom här underbara människorna igen när jag kommer hem i april. Här en kram från Petra-Sara.

 
Agneta som agerat fotograf idag. Tack finaste! Som gjort det här bloggandet med bilder möjligt, som jag kommer att kunna gotta mig åt för all framtid!

 
Min goa, goa kollega var också där! Tack, Annette för många fina år! Vi ses i vår! Tills dess lycka till. Du finns i mina tankar och får hänga med på min resa!
 
 
Ses igen, hörslingen!
 
 
och Södra BB. Och TACK för en underbar dag!

Kommentarer

  1. Oj så stort. Vilken tillställning. Fina människor som du får träffa i vår igen som timanställd.

    Kram kram

    SvaraRadera
  2. På återseende det var fint. Jag vill också se dig igen. Lycka till! Varm kram

    SvaraRadera
  3. Bästa Karin, vilken härlig avtackning efter 10 år. Jag personligen tycker att det känns tungt, vi har ju upplevt mkt tillsammans du o jag, därför kom jag inte in till dej i fredags. Det hade bara blivit massor av tårar. Men jag glädjs även med dej, det du nu kommer att uppleva i ett par månader. Ha en underbar resa och på återseende till våren. Många kramar Ewa

    SvaraRadera
  4. Ja, det var ett fint inlägg och en händelse att se tillbaks på med värme ❤️

    SvaraRadera
  5. Karin! måndag morgon o det känns redan tungt! njut av en välförtänt semester.Kram

    SvaraRadera
  6. Alla dessa goa, nära och kära. Jag älskar er av hela mitt hjärta. Jag lovar att njuta av varje stund
    Kram från mig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala