Koh Tao, Koh Samui, Lima, Nynäshamn och lite hemma

 
 
 
Ja, man rör sig mellan olika kontinenter;-)
 Koh Tao är en , från början, liten fiskeby som växt till en stor by eller vad den ska kallas för. Charmig och pittoresk. Många kommer dit för att ta dykcertifikat eftersom det är en billig ö att vara på
 
 
Här blev det några timmar med en bok, sedan såg man ut som en kassler när man klev ur
 
 
 
Fick en ny favorit. Fruktansvärt bra. Det har kommit en till som heter Den tredje rösten. Lika bra den!
 
 
 
 
Koh Taos stränder var också fantastiska. Jag tror Thailändarna har förstått att gungor ska det va. Det fanns nästan på alla de öar jag var på

 
Bortsett från myrorna så var det här min favoritstrand. Gångavstånd från lägenheten jag fick låna av Eva och Kilis

 
De sista tre nätterna tillbringade jag på Koh Samui. Bodde fint där också Chaweng Beach resort. Väldigt grönt med massor av träd och buskar. Där trivs ju också myggen:-(. Gud så myggbiten jag blev denna gång

 
Så fräscha toaletter
 
 
Ja och stränderna där gick inte av för hackor där heller
 
 
 
 
Efter många timmars flyg så var jag hemma igen. På fredagen var Gun och jag bjudna till Marie på middag. Så mysigt att träffas igen
 
 
Har också blivit bjuden på middag hos mina fina grannar

 
 
Slutligen så har jag varit i Lima under påsken. Så mycket skratt och trevligheter


 
Viola som är lite skygg för kameran

 
Annandagpåsk var jag i Nynäshamn och träffade.....

 
 
..det här gänget.
 
 
Ebba försöker alltid få lite egen tid med mig. Så himla go tjej

 
Simon som blivit stora killen

 
Likaså Abbe. 

 
Jag haft och har fortfarande strul med bildprogrammet i Windows8. Men ibland så funkar det.
 
 
Ha det gott
 
 

Kommentarer

  1. Kul att få se bilder på så många släktingar! Du håller dig då sannerligen sysselsatt du. Full rulle. Påsken såg jättemysig ut.

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala