Ingen bra början

Har haft en lång period med sömnlöshet. Inget ovanligt iof . Men när man inte somnat när klockan är halv fyra blir man lätt hysterisk. Springer upp och ner i sängen, hostar och nyser. Vaknar halv åtta och försöker få upp ögonen. Jag har ögondroppar som jag ska ta för mina torra ögon men tar fel och droppar Revaxör i ögat.  DJÄVLAR så ont det gjorde . Upp och försöker skölja ögat.
Ingen bra början på dagen direkt.
Imorgon har jag bokat bord och packat bilen för att stå på loppis i Vårberg. Och på söndag skulle jag jobbat. Blir varken det ena eller andra. Var tvungen att ta mig till vårdcentralen och träffa min läkare som konstaterade, astma och skrev ut olika inhalatorer. Precis som när jag var i Sydney. Nu ska jag ha ryggläge några dagar!
Det är nog lite synd om mig. 😷

Kommentarer

  1. Förlåt att vi skrattade när vi läste din blogg men Revaxör i örat lät himla roligt.
    Tråkigt med astma och vi hoppas att du snart ska känna dig piggare.
    Snart är du i Thailand.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala