Uthyres

 
 
Skulle egentligen gå ut och få lite frisk luft. Men vädret lockar inte! JAG VET, det finns inget dåligt väder. Men jag har inte hämtat mig från min envisa förkylning ännu. Som tar kål på mig. Jag har de sista gångerna jag varit förkyld fått tungt med andningen och fått inhalator med Brickanyl och cortison. Så när detta är över så ska de väl få utreda om jag ska stå på cortison även emellan förkylningarna
 
 
Jag håller ju på att hyra ut min lägenhet för tiden när jag är i Thailand. Få se hur det går?
 
 
Bortsett från förkylningar och uthyrning så har jag jobbat tre dagar. Svårt att dra gränsen för när man ska vara hemma tycker jag, Tror inte jag skulle mått så mycket bättre om jag varit hemma hela veckan.
I måndags var jag på Nordiska Museét och träffade en trevlig man som också ska vara i Thailand samtidigt som jag. Få se hur det blir;-)
 
 
I torsdags så var jag hemma hos Helena på middag
 
 
 Inte bara jag utan Carina, Margareta, Ingrid. Vilket trevligt gäng. Inte bara underbara barnmorskor, utan vilka fantastiska kvinnor. Vi kunde ha fortsatt prata hela natten men de flesta av oss skulle jobba dagen efter. Så vi rundade av vid halvelva. Eftersom Helena  bor i Tyresö var jag inte hemma för än vid halvtolv.
 
Fredag kväll var jag bjuden till Irene på middag. Nu känns det som jag gått i mål. Och ska bara andas och ta nya tag inför nästa vecka
 
 
 
 
Må så gott
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala