Glöggfest


 
I min trappa umgås vi väldigt spontant. Gunnar och Ragna var ensamma hemma så jag passade på att bjuda på lite glögg. Malin var på väg ut och kom och lämnade Molly fick också lite glögg i bara farten.
 
 
Fina Molly

 
Ja, det är tröttsamt på glöggfest som slutade middag och prat om livet. Då slocknade Ragna!

 
Biffen var också med. Lite svartsjuk på Molly är han. Jag är ju hans liksom;-)

 
Kvällen slutade med en uppfriskande kvällspromenad

 
Efter fredagens utflykt till Nyköping blev jag tillfrågad om jag ville jobba natt på södra BB. Det gick ju riktigt bra. Trodde inte jag skulle kunna sova när jag kom hem. Men det var som att blåsa ut ett ljus! Då hade jag också lovat att hoppa in på lördagsnatten men fick sms att jag inte behövdes så när jag druckit 2 glas glögg och var mitt i middagen ringde de och ångrade sig.
Men det gick ju inte men söndagsnatten jobbade jag. Och då kan det se ut som på bilden om föräldrarna inte sovit på två dygn.
 
Snart bara två veckor kvar..........
 


Kommentarer

  1. Kul att du fick jobba lite. Du borde väl passa utmärkt till att jobba natt som har så svårt att somna på kvällen. Du kanske är skapt för att sova på dagen :). Såg ut som en trevlig glöggtillställning.

    Ja om två veckor vid den här tiden är vi pizzamätta i Täby :)

    Kram Lill-Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala