Tassar omkring

 
 
 
Vilka händelserika dagar det varit. Inte en lugn stund. Oj, så roligt vi haft.
Kjell och jag flyttade för några dagar in i huset som Åsorna lånat i Näsby park. Vilket betydde att vi fick umgås varje stund som de inte träffade sina vänner förstås. Så det har varit mycket hektiska dagar i Sverige. Det tar nog ett tag innan de smält allt som hänt;-)
 
 
Första kvällen ägnades åt de närmaste! Kjell som kom från Lima, Gun och Emma från Grödby, Marie från Södertälje,

 
Hans och Birgitta från Vallentuna

.
Det blev inte mycket till fysisk aktivitet, men en liten promenad i omgivningarna blev det. Så vackert! Stora Värtan fick vi veta att det heter.
 
 
Kallt, flera minusgraden och faktiskt lite snö! 
 
 
Vilket vackert hus. Här fotar vi en Svensk känguru;-))

 
Ett rådjur som kom nästan varje dag
 
 
 
 Lördagen kom det nära vänner och gudbarn. Peter från Göteborg hade med sig massor av färska havskräftor och räkor. Gud, så gott!
Igår frukost med hela familjen på Clarion innan jag körde dom till Arlanda.
Fortsättning på helgen kommer i nästa blogg.......
 
Nu har jag gått nästan en mil idag. Bra där!
Om man kan få kalla pyjamasen mysdress, vilket jag har gjort, så får man sätta på sig den fast det är mitt på blanka eftermiddagen. Nu tassar jag runt och myser och är så fantastisk glad av allt jag fått uppleva den sista tiden. 
 
 
 

 

 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala