Jetlag

 
Jetlag är inte roligt. Åsa hade konstant jetlag! Det blev inte många sena kvällar. Stackarn! Missade Karl-Bertil och ett jätteroligt sällskapsspel på julafton.
 
 
Julafton hos Marie och Magnus, där också Lukas och Isabell var. Och naturligtvis kvällens mest uppmärksammaste, Juni. Som trivdes på hatthylla, dit hon tog sig alldeles själv.

 
Julbordet dukat och klart för sillen och allt annat gott som fanns.

 
Eftersom Juni har lite dåligt med päls så myser hon gärna under filten. Hon är alldeles sammetslen och väldigt gosig

 
Det kom ingen tomte så vi fick turas om att tomta.

 
Sista dagen var samtliga bjudna på middag hos mig. Det blev en lyckat trerätters.

 

 
Efter det så tog vi över Clarions bar där Åsornas kompisar droppade in. Jag tog massor med kort men detta var det enda som blev bra. Åsa i blått är en gammal kibbutz kompis, de har inte träffats sedan i tjugo årsåldern. Jag har också träffat Åsa, i samband med kibbutzen. Fantastisk trevlig tjej.


Ja, så kom då dagen för deras hemfärd. Åsorna och deras systrar sov över på hotellet. Jag åkte hem och sov men åkte tillbaka och käkade frukost innan Arlanda. Vi fick då tillfälle att fira Emma som fyllde tjugo den dagen. Det gick bra att krama adjö till Åsorna. Jag får ju träffa dom igen till hösten;-)
 


 
Samma kväll bjöd jag grannarna på restmiddag. Vilket uppskattades, jodå, Biffen fick också smaka kalvsteken fast det inte ser så ut.
 
 
Nu vill jag tacka alla som varit med och gjort dessa dagar till något oförglömligt!!

Kommentarer

  1. Det är vi som ska tacka! Tusen tack!

    Kram Åsorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala