Tiden rullar på

 
Så äntligen kom sommaren. Synd om dom som hade tidig semester. Mig har det inte gjort så mycket eftersom jag i stort sett har jobbat sedan jag kom hem förra gången och snart ska iväg igen:-))
Drygt en vecka kvar!!
Ibland går jag hem eller till SÖS. På bilder är jag på väg ner mot Årstaviken genom Tantos koloniområde.


 
Går med mobilen i handen och utan att veta om det så tog jag två svart/vita foton! Hur gick det till?
 Blev inte så tokiga!

 
Det här eftermiddagen var jag inte ensam där kan jag lova. Det var som ett lemmeltåg med gående, cyklar, barnvagnar och badande människor utmed hela viken

 
Går över gamla Skanstullsbron där det slussas

 
Överraskades av, att nu sjöstaden växt sig fram ända till rondellen vid bron. Så fort det går. Men vem vill bo intill all trafik där? Förmodligen många? Men inte jag!
 
 
Jobbade på tre olika ställen denna vecka som var den sjunde helgen på raken. Lördagen var jag på Södra BB
 
 
På hemvägen kände jag att jag måste ut på något så jag ringde och stämde träff med Irene på kvarnen vid Gullmars. En underbart solig och varm kväll
 
 
Jag hade lovat träffa en hel del folk innan jag åker men det tar för mycket tid och kostar så mycket så dom som ville kom hem till Bollstavägen för grillning

 
En, alltigenom, trevlig kväll! Gunnar placerades vid grillen med Viktoria(som nu bor i Gunnar och Thereses lägenhet) och Irene

 
Malin och Molly, Helen och Edwin. Viktoria, Therese, Irene och Malin

 
Josè och John kom senare

 
Det var fler sötnosar där. De här var helt utslagna när dom kom men piggnade till så småningom.
Ragna och Tora!
Fler grannar tillkom allt eftersom kvällen gick. Jätteroligt och mysigt.

 
Jag trodde jag jobbat färdigt med så var det ej. Jobbade igår kväll och ska så ikväll också, men sen är det färdigjobbat för i år!
 
Tack och goodby

Kommentarer

  1. Skönt att ha gjort bort sista arbetsdagen på mycket länge!
    Nu kan du se fram emot 7 månaders ledighet.
    Om en dryg vecka bär det av

    Kram så länge

    SvaraRadera
  2. Men så trevligt ni såg ut att ha det. Ses på söndag 👍🏼

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala