Goda vänner tillika grannar


I igår hade jag bjudit hit några goa vänner för att grilla. Irene, Gunnar, Therese, Malin, Tora och Ragna. 


Ja, och så Molly och Biffen så klart som var väldigt intresserade om vad som hände. Biffen som nu inte ser och hör så bra men han är ju faktiskt femton år. Väldigt pigg för sin ålder. Molly är tio år inte så väldigt pigg. Går illa och har problem med ryggen. Lika söt som vanligt


Tora och Ragna växer så det knakar. De fick ett alldeles eget bord för sig

 

Så äntligen fick jag iväg jämkningen idag


Nu är dom på plats. 
Semesternaglarna, känner mig fin hela jag med dom naglarna.


Nu är vi på väg. 
Efter att ha klivit upp 02.30 ser damerna oförskämt pigga ut tycker jag





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala