Kortis


Tänkte just skriva att det inte händer mycket just nu.
 Men att man får besök av sin lillebror med fru det händer ju inte varje dag. Ja inte varje år en gång men desto roligare när det händer. Å andra sidan är jag väl inte så ofta uppe i Sundsvall heller!
Eddie och Marianne gjorde den kungliga huvudstan och jag hade sådan tur att ha en ledig dag.
På kvällen blev det hämtmat på balkongen med Irene


Annars är det väl det här jag ser mest. Inte det mest uppiggande. 
Gullmarsplan från bussfönstret! De dagar jag jobbar tar jag för det mesta bussen till jobbet. Igår var jag på hörselscreeningen och jobbade. Känns lite som mitt gamla hem om ni förstår


Jag vet inte om det just så här varmt man drömmer om men så här varmt är det på Karpathos just nu! Det hinner väl svalna av lite tills vi kommer. Annars gillar jag ju sol och värme. Men tänker också på varma mörka kvällar😎




Kommentarer

  1. Ni kan få låna några grader här ifrån. Temperaturen ligger på strax över 30 varje dag...

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala