Redo


 Undrars om man kan få skörbjugg av detta! 
Ibland kan det bli både två och tre gånger om dagen!
 Till frukost med yoghurt, till lunch med fruktkeso sedan kan det bli en repris på frukosten när jag kommer hem.  Med mussli är det väldans gott. Läste i tidningen att om man vill minska risken för alzheimer så ska man äta mycket frukt och grönsaker, nötter, mandlar, kyckling, vinäger. Det enda jag inte får i mig är olivolja. Det är mest i Grekland jag tycker det är gott och då på greksalladen.


Har nog aldrig varit så nöjd med min balkong som denna sommar. Det är väl bara det att det ska vara skönt att sitta där även på kvällen. Det har det varit dåligt med. Men jag sitter ofta där på dagarna och läser


Ett nytt pass har det blivit i veckan.


Gick till Globen där jag hämtade passet. På vägen tillbaka gjorde jag en extra sväng till dalia trädgården Jag var lite för tidigt. Det var inte många som slagit ut tyvärr. Alldeles i närheten är Enskede ridhus och alldeles intill det, finns ett litet bageri med uteservering. Doften av häst går bra ihop med en chevre sallad😀


Nu har jag fått lite idéer om vad jag ska göra med väggen. Det får bli höstens projekt!  


Är det konstigt att jag älskar mitt jobb? Det är inte så ofta man möter en så vaken och pigg blick! Underbar liten sötnos
Men nu är det dags för lite ledighet

 I morgon blir det Visby och Gotland.
 Ska bli jättekul!

Kommentarer

  1. Vi tycker väggen är skitcool som den är. Ser nästan lite inredningstidningaktig ut.

    SvaraRadera
  2. Ja. Jag kommer att behålla den "råa" känslan. Men förbättra den lite😀

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala