Uppkopplad

 

DSCF2262

Alltid uppkopplad är jag numera 5 – 6 gånger om dagen! Har gett mig tusan på att mitt ryggonda ska bort! Tre Ipren och tens ska nog funka (man måste tro på det man gör). Faktiskt första dagen på väldigt länge som jag inte har ont.

DSCF2256

Jobbar helg har det varit. Men det är ok att jobba helg. Fina tider 08,30 – 15,15.Och då får man ju vara ledig två vardagar. Den här veckan som kommer är rena glidarveckan. Gjort ett byte som gör att jag är ledig varannan dag. Härligt! Ni “utlänningar tröttnar väl snart att höra om vårtecken men nu varnar dom för gräsbränder i södra Sverige och idag var golf entusiasterna och värmde upp innan säsongen.

DSCF2261

Våra Svenska kängurus brydde sig inte om att jag kom i full fart med stavarna på väg hem. Nu ska det lagas ugnsstekt falukorv med riktigt potaismos.

Ha de

Kommentarer

  1. Tussilago i Gävle i dag, tjoho det är vår

    SvaraRadera
  2. Skönt med en smärtfri dag. Ja vi hår hoppas på en fin vår. Det får ni säkert. Jag har till och med på mig en kofta i dag så jag tror baske mig att det är hösten som börjar komma.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala