Det var då det

skannadefoton

Jag hade tänkt det skulle bli en liten blogg idag eftersom jag hade lite mycket att göra men men …. Vi var ju i helgen och hämtade bordet i Ängelholm och då fick jag med mig tre fulla album som jag nu gottat mig i. Så håll till godo. Mycket av aktiviteterna sker ju på stranden om man bor vid havet. Här firar vi Linneas 40 årsdag. Hur trevligt som helst. Lina,Linnea och jag.

Skannade foton

Hembygdsparken var också ett ställe som skulle besökas varje gång. Här var vi på Markolio. Ser ni “ostkrokarna” i Poppes öron? Han var lite känslig den killen på den tiden.

2012-04-20 18;40;15

Här tre killar som absolut skulle bada. Det måste nästan varit minusgrader i vattnet. Axel sprang ut men bröderna ser lite tveksamma ut. Jag och Marie står med polotröjor och jackor och fryser.

2012-04-20 18;51;21

Ett ungt och nykärt par

Skannade foton

Cim poserar på stranden!

Nu tar vi helg. Jag ska visserligen jobba men en helg går fort.

Ha det gott

Kommentarer

  1. Men mormor!!! Inte kan du lägga ut DEN bilden..., usch trodde den var "försvunnen" ;0)

    SvaraRadera
  2. Vad roligt med gamla foton!
    Man har mycket skojiga minnen från Ängelholm

    SvaraRadera
  3. Vilka fina bilder! Jösses så liten och söt Poppe var på Markoliokonserten :)

    SvaraRadera
  4. ja just det ni hade gjort iordning en fin picknick korg på min 40-års dag. det var mysigt. det var nog petra som tog bilden eller? tänk det var 11 år sedan.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala