Helgen som gick

 

2012-04-07 16.23.44

Helgens höjdpunkt!!. Familjemiddag för de som var hemma. Roligt och fantastiskt trevligt även om det fattas flera. Men är man en stor familj så går det inte att samla alla. Försökte räkna ut hur många vi skulle ha blivit med bonus barn och svärdöttrar= summa 32 personer! Det är bara att inse! Det går inte! Det skulle bli vääldigt trångt runt bordet!

2012-04-07 16.23.54

De som kom och åt hade trevligt var Sofi, Magnus, Marie, Lennart, Oskar och framför allt de minsta gluttarna Erik och Isak. Vilka frön. Det kan aldrig bli tråkigt när de är med. Vilken energi!

2012-04-07 16.24.00

Fina pojkar!

2012-04-07 17.14.01

Isak är en riktig spjuver. Påhittig som bara den!

2012-04-09 19.33.01

Av någon anledning så har jag sparat en massa som både barn, barnbarn känner igen, en del sedan flickorna var små, nu leker barbarnsbarnen med det. Ja säger då det!!

2012-04-07 17.42.49

Här vinkar Erik hejdå med sitt påskägg. Jag har ju jobbat fredag och måndag och då blir det ungefär som en vanlig helg egentligen. Idag promenerade jag hem i mina nya Walking skor. Skönt men det tar på ryggen. Men vem har sagt att det ska vara lätt? Ligger en halvtimme när jag kommer hem sedan går det lätt igen. Nu ska jag krypa upp i soffan och titta på bönderna som ska hitta sin kärlek (får vi hoppas) . Sedan sista avsnittet av Februari 30 grader.

Var rädd om varann

Kommentarer

  1. Ingen tokig helg! Vi har bara hunnit se 4 avsnitt av 30 grader i februari, så vi har massor kvar att se :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala