En gång till

 

När jag igår skulle handla på mitt vanliga kort så stod det köp medges ej fast jag visste att det fanns pengar på kortet. Idag fick jag svaret. Skimmat det också. De hade försökt 6 ggr i USA och 1 gång i England.De börjar nästan alltid med en mindre summa för att sedan ta ut större summor när de lyckas komma åt kontot. Så att jag inte kunde handla igår morse berodde på att min bank hade spärrat mitt kort. Klarade mig igen! Puuh!  Nog är det väl fan också och jag har ingen aning om hur det gått till. Jag håller alltid handen för när jag tar ut pengar. Varenda människa handlar ju idag på nätet precis som jag gör. Otur bara kanske?

Kommentarer

  1. Men vilken tur att de spärrade det kortet också. Vilken tur i oturen. Undrar hur de har kommit åt det?

    SvaraRadera
  2. Ja det finns kriminella som lever på att råna folk, lite olika varianter bara. De är så kreativa, tjuvarna
    Bra att banken spärrade kortet :)
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala