Koh Lanta

 
Nu säger jag på återseende Koh Jum. Vilket fantastiskt ställe!! Lugnt och stilla. Charmigt och trevligt på alla sätt och vis. Dit ska jag igen!
 
 
I "min" trädgård växer det både ett ....
 
 
...och annat
 
 
Till höger ligger mitt hus! Jag har tyvärr haft lite krångel med uppkoppling och med bilder. Men det kommer mer om mitt boende! 
 
 
Ert nya grannhus , Åsa

 
Bland det första jag gör när jag kommer till Lanta är att fixa mina fötter. De sitter och pillar och masserar i en timme. Så himla skönt!


 Efter det blir det the och en stunds koppla av

 
Snäcksamlare är vi väl alla?
 
 
I dag blev det att köra söderut. Den här vägen är det jättekul att köra. Upp och ner för backarna och kurvigt som bara den. Roligt!
 
 
Bästa moppe jag någonsin hyrt! Går tyst och mjukt!
 
Vi hörs kamrater
 

Kommentarer

  1. Oj så långt de har kommit med byggandet av huset nedanför vårt. Hustaket på vänster sida känner jag inte igen alls. Bygger de någonting där också?
    Ja vägar är verkligen kul att köra på till Same Same But Different. Ännu roligare blir de om man fortsätter mot nationalparken. Ha det fortsatt underbart!

    Kram från Lill-Åsa

    SvaraRadera
  2. Den här ön är så liten men annars gillar jag också att hyra moppe. Undrar vad de ska bygga på Åsornas gata?
    Var det massor av skällande hundar nattetid när du var på Lipe? De gör mig tokig, ja iaf irriterad.
    Kram från Lipe

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala