Nu prövar vi igen

 
Efter att ha försökt blogga fler kvällar gör jag ett nytt försök. Som ni ser går det ingen nöd på mig. Jag har det otroligt bra. I morgon åker jag vidare till östkusten och till Koh Samui och Koh Tao. Det är ett fantastiskt klimat. Ca 30-35 grader, blåser lite lagom, på kvällen sval och skön vind.
Kör runt på min moppe och badar och äter på lite olika ställen.

 
I går var jag och snorklade på Koh Roc.


 
Har det fantastiskt!

 
Ser ni varanen. Usch så stora dom är!
 
 

 
Ja för det mesta ser det ut så här. Väldigt lugnt och stilla. Börjar komma in i lunken nu! Skönt! Ja som sagt imorgon blir det en transportdag. Först i minibuss tidigt på morgonen till Krabi, där jag byter till större buss och sedan sista biten färja till Koh Samui.

 
Ha det gott mina nära och kära


Kommentarer

  1. Härliga bilder :)
    Fin bild på dig i bikini och på gungan, vilken mamma jag har :)
    Mys på mamsen
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Åh så underbart det ser ut! Smal och fin är du också.

    SvaraRadera
  3. Gud va ni är gulliga. Puss på Dig

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala