Bruno

 
 
De här sötnosarna bor här i huset någonstans. Igår hade vi ett långt samtal. De är nog ett par eller så är dom syskon. Hon väntar ibland i trappen när jag kommer hem på kvällen. Då är hon precis som jag, lite pratsjuk och någon som kliade på ryggen hade väl inte varit fel;-)
 
 
Barhäng
 


 
Ja, han heter Bruno! Och bor också han i mitt hus. Men på dagarna är han tydligen på stranden.
 
 
Jag undrade på fejjan igår vad det här är för frukt. Ingen visste namnet men den finns också i andra delar av tropikerna. Ganska smaklös, smakar som ett fikon ungefär.
 
 
Nu sitter jag här med min frukost och bloggar. Då funkar också wifi vid denna tid på dagen.
 
 
Utsikten vid frukostbordet.
 
 
Lägger till lite bilder då och då på "min" fina lägenhet uppe på berget

 
Ska se om det funkar att spela upp klätterapan;-)
Annars får ni ha det så bra.
Nu till Freedom beach
 
 

 


Kommentarer

  1. Jättefina bilder. Din frukost ser smarrig ut. Kör försiktigt i bergen. Vilka söta kompisar du har ����
    Kram från Gun

    SvaraRadera
  2. Katterna är så lika så de ser verkligen ut som syskon. Härligt att vara omgiven av så mycket djur!
    Stor kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala