Grattis Åsa!

 
 
 
Grattis till finaste svärdotten någonsin. Hoppas dottern ger dig en fin födelsedag. Kramar till dig. Ses i kväll
  
 
Warisara och Josh
Tänk att jag fick nya vänner sista veckan och vilka vänner sedan. Dom har farit runt med mig bakpå moppen och i taxibilar. Så mysigt det har varit. Lokala syltor med god mat, nåja rissoppan var kanske någon höjdare med det jag fick till var jättegott! Och en riktig finkrog med sushi.

 
Det mörka ni ser intill stranden är miljoner fiskar

 
Igår var det lördag;-)  då åkte jag till Koh Samui med färjan. Tre timmar tog det. Sedan taxi till hotellet
 
 
 
På den stranden fanns det plats!
 

 
Så här kan man också bo. Inte direkt någon högre standard. Men rent  och fint. AC fungerar bra. Tack o lov.
 
 
Men när det är så här grönt och fint så trivs också myggen. Fy Fan! Dom äter upp mig! Hade för resan inhandlat myggnät att hänga upp. Rusade upp precis innan jag skulle somna visste inte hur jag skulle få upp det så jag lindade in mig i det. Det var ingen vidare natt kan man väl säga!
 
 
Stort badrum, ungefär som mitt vardagsrum med både och badkar. Dubbla tvättfat, här hade man kunnat vara fler än en!

 
Chaweng stranden är det inge fel på

 
Välkomna in.
 OBS! Det är inte jag på bilden!!
 
Kramar

Kommentarer

  1. Jag vet!
    Åsa fyller den 2 mars!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men du är bara ute i god tid ju :)

      Radera
  2. Thailand och myggor, not funny!

    SvaraRadera
  3. Tusen tack för gratulationen! Vi hörs senare idag
    Underbara bilden som vanligt

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala