Mina vänner

 
 
Äntligen lite sällskap. Helen, Edwin och Babben kom och jag pratade nog hål i öronen på dessa stackars människor första kvällen. Det blev dock en tidig kväll eftersom de inte sovit något på flyget hit. Men en GT i poolen blev det innan jag såg hur den ena efter den andra försvann i en inåtvänd blick.
 
 
 
Första frukost och lite funderingar om vad vi vill göra dagarna framöver. Fyra öar, Krabi, Old Town och idag nöjer vi oss med att köra neröver och käka lunch på min favvoställe
Same, same but differens. Där dom har jättegoda fruktshake, god mat och en fantastisk strand.
 
 
För att ta sig någonstans så behövs ett fortskaffningsmedel. Vi hyrde en tuk tuk. Det blev väl en eller ett par kilometer innan vi förstod att det inte var så bra tänkt.
Väldigt vingligt och nervöst. Edwin skötte sig med den äran. Men var nog lika rädd han. Vi kom inte så lång innan vi vände och for tillbaka och bytte ut den mot två moppar istället. Känns betydligt säkrare.
Men roligt hade vi.
 

 
Lunchdags

 
 
 
På väg tillbaka mötte vi massor med cyklister
 

 
 
Helen och jag som känt varann sedan i tjugoårsåldern när barnen var små. Gott att ha en så gammal vänskap kvar som vet allt och lite till.
 
 
Vi körde till Longbeach på em och var kvar till solen gick ner, sedan hem och ner i poolen och hade en sådan skrattorgie så jag hoppas att Åsorna slipper klagomål från grannen. Oj så mycket skratt man har inombords.
 
Det blir mycket sol, bad och skratt
Me like
 
Jag skickar lite sol och värme till er alla
 

Kommentarer

  1. Skicka lite mer värme är du snäll :)
    Kan tänka mig att du är pratig nu :) Må så gott nu och njut vidare <3
    Kram från Gun

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala