Datakrasch

 

Det har inte gått så bra ´med mina datorer sedan jag kom hem, tyvärr. Min laptop som jag haft i 5-6 år la av när jag kom hem. Jag har lämnat till en reparatör men tyvärr finns inget att göra! Gun var då så snäll så hon skänkte mig en liiiten laptop som jag haft med mig till Australien. Den har snällt fungerat till nu. Den beter sig jättekonstigt. Kan tyvärr inte själv göra något åt det, så det får bli ett uppehåll i bloggandet. Tills jag får någon som kan titta på det.

057

Så där ja… Dom gamla bilderna finns men kan inte importera de nya bilderna.

Faaan också. Hatar att be om hjälp! Kastar snart ut skiten!!

Kommentarer

  1. Ja datorer kan vara extremt frustrerande och även enorma tidstjuvar. Hoppas att det löser sig.

    SvaraRadera
  2. Mm datorer ska bara funka, annars går jag bet....
    Andas

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala