Humör

 

Vet inte vad som hänt de sista dagarna. Det är mycket sällan som jag blir riktigt förbannat .På Ikea i lördags kom alla mina dåliga sidor fram. Jag skulle köpa köksgardiner (vepor), tavelram, batterier. Ut kom jag med ett paket batterier och två paket servetter. Usch, stackars Lennart som försökte muntra upp mig. Av någon anledning gick vi in i igen. Det kostade Lennart några slantar, det blev en ny soffa. Jättefin. Jag slog till på en ny dramaten med ganska stora hjul. Blir bra!

Nästa humörtopp kom igår. Jag skulle jaga tavelram igen. Och innan vi gick så drack vi kaffe och kissade. Sedan tar det ungefär 10 minuter att ta sig ner till Väsby centrum. Och då ska kaffet ut. Och det blev väldigt akut så jag störtar in på dam toan.Så där står jag med benen i kors och stirrar på toa dörrarna. Nu skulle man skicka ett sms och vänta på att få en kod som man sedan skulle knappa in på kodlåset till toan. Rusar ut igen och ser Lennart hade klarat av sina behov redan.

VARFÖR I H-VETE SKA VI BEHÖVA BETALA OCH KRÅNGLA VARENDA GÅNG VI BEHÖVER EN TOA. Vi har samma behov men ser inte lika ut fysiskt.

 

Tror tamme tusan jag ska anmäla till diskrimineringsombudsmannen. Usch jag tycker inte om att ödsla energi på att vara arg.

Kommentarer

  1. Jag brinner för det här med toaletter. Personligen tycker jag Sverige har en hemskt dålig toalettkultur ( om det nu finns ett sådant ord). Få allmänna toaletter och dyrt. Australien är där bäst av de länder jag varit i med fina gratistoaletter överallt. Kanske det var därför vi hamnade här :)
    Krakow har också rätt bra toaletter om jag minns rätt. Hoppas att du inte kissade på dig ;)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala