Nu snart så…

 

DSCF2212

Snyggt blev det. Jag hade förra helgen i färskt minne när jag tog tag i saken igen. Jag köpte en plansch på IKEA förra helgen som jag tyckte var väldigt dekorativ. Och nu i helgen som var blev det en ram. Så nu flyttades tavlorna runt i lägenheten.

DSCF2211

Här i den Asiatiska hörnan tyckte jag att min Aussie tavla skulle platsa.

DSCF2214

Nu så går man med näsan i backen kan hända. Kom inte närmre än till en julros som någon satt i jorden. Såg lite avslagen ut tycker jag. Men ändå!

DSCF2217

Tisdagskvällen var vi ju bjudna till Oskar och Nina. Vi bjöds på en jättegod hjortstek med ungs rostade grönsaker. För att inte tala om vilken fantastiskt god kantarellsås Oskar hade gjort. Uffe kunde inte gjort den godare. Då vet ni! Visste inte att han var så duktig kock faktiskt.

Jag har idag varit till min husläkare (trodde jag) och jag hade blivit informerad om att en AT läkare skulle vara med. Ut i väntrummet kommer en 14 årig (trodde jag) blyg tjej och ropade upp mig, efter att ha varit inne i 45 min så hade vi liksom inte kommit någonstans. Hon sa inget jag redan visste. Äta ännu mer värktabletter och träna. Nu har jag bestämt träff med Anders, sjukgymnast och tränare, få se vad han ska säga då.

Som om det inte var nog så hade jag fått brev från PRO att jag var välkommen dit. Kaffe skulle dom bjuda på första gången. Fy vilken dag.

Nu har jag gnällt färdigt och inte blir det bättre för det. Det är väl bara att gilla läget.

Kommentarer

  1. Finns det ingen ostiopat som är ansluten till försäkringskassan?
    Krya på dig
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej Gun. Jag har inte hittat någon i alla fall.

      Radera
  2. Osteopat heter det nog :) Ja visst är det konstigt när elitidrottsmän, läkare och andra myndighetspersoner blir yngre och yngre!

    SvaraRadera
  3. Finns ju massor om man googlar: ett exempel http://www.stockholmsosteopat.se/

    SvaraRadera
  4. Ok, nu fattar jag. Missade det anslutna till försäkringskassan :)

    SvaraRadera
  5. Kan det här vara något?
    http://www.asovardcentral.se/var-verksamhet/friskvard/osteopati/

    Det framgår inte riktigt om de är kopplade till F-kassan men de kallar sig ju Vårdcentral. Värt att kolla kanske.
    Kram

    SvaraRadera
  6. PRO-Kaffe ska man säkert inte underskatta. Man är aldrig äldre än vad man känner sig eller vad nu det är man säger. Fint med tavlorna.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala