Vänner

 


Vad vore vi utan vänner 

  
 
 
Här en av dom. Monika, underbara, fantastiska människa. Som är så klok och varm. Så mycket visdom som finns hos henne. 
Veckan som gått har jag haft stort behov av vänner. Livet gjorde en oväntad tvärvändning kan man säga. Att då ha vänner som man kan få släppa på ledsamheter och bara få vara som man känner sig.
Det är guld, det.
Och att jag har vänner har jag förstått den här veckan! Tack att jag fått ältat mina bekymmer, jag tror att man måste få göra det direkt efter för att kunna lägga det bakom sig och gå vidare.
 
 
 
 
Vi satt på Fåfängan i måndags
 
 
En alldeles fantastiskt vacker kväll
 
 
 Vi satt där till solen gick ner
 
 
 
Tisdag kväll blev jag bjuden till Irene på mat och finvin. Pratar, pratar, vrider och vänder på det som hänt, försöker förstå. Men allt förstår man inte, då får man acceptera ändå
 
 
Annars har jag jobbat och promenerat till SÖS

 

 
På Årstafältet blommar cikorian
 
 
 
Nya profiler växer upp på Liljeholmskajen Balkongerna ser ut som dom hänger i luften

 
Skördat har jag också gjort. Blev inge bra kan man säga;-)
 

 
Badat har jag också gjort väldigt mycket i sommar
 
 
Tack till mina vänner som jag älskar
 
 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala