Grannar


Kör till trädgårdsmästaren för att handla några orkidéer att pryda balkongen med


Blev så fint så! Men det fattas ytterkrukor så jag får nog köra dit igen


Så roligt att ha fått ny/gamla vänner som grannar igen. Vi träffades här för tre år sedan och vi har kunnat hålla kontakt sedan dess via fb.Deras lägenhet är helt nära denna.Så trevliga


Ibland är enda sysselsättningen att studera en krabbas vedermödor


Letar på kartan och hittar Tanote beach.
Men vilken tur att man inte vet hur vägen dit ser ut. Vägen var ju bra men så brant. Känns som man ska ramla över styret och ner i marken. När jag kom hit hade jag en liten överläggning med mig själv hur och om jag skulle ta mig ner. Jag fortsatte och förbannade mig själv. Bromsade för allt jag var värd. Men det är för brant för att försöka vända. Det har jag försökt vid ett par tidigare tillfällen och misslyckats.


Utsikten är ju fantastisk. 
Men kunde inte riktigt slappna av när jag väl var nere för jag  visste inte om moppen skulle orka ta sig tillbaka. Men det gjorde den😁


Måndagens utflykt. 
Jag får frågan om jag vill följa med till Sai nual beach. Och det ville jag gärna.
Vi går ca 2 km upp och ner för berg


Och det är värt varje steg. Den ena utsikten vackrare än den andra 


Vilka vyer!


Hisnande


Såg lite höstligt ut


Kristallklart vatten och fiskar som vågar sig nära. Naturligtvis inte när kameran är med


Sanden är som vitt pulver


Otroligt fin dag med fint sällskap

Kommentarer

  1. Vad mysigt med sällskap och vilka vyer!!! Vattnet ser helt magiskt ut! Vad fint med alla orkidéer, jag dödar alla orkidéer men det skulle kanske gå bättre om de fick bo utomhus.

    SvaraRadera
  2. Vilka vackra bilder!!
    Ser nu fram emot att se foton från Vietnam

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala