I väg igen



Svårt att tänka sig att detta har varit en liten fiskeby. Och det här var väl den enda gata som fanns då. Nu är det en väldig kommers här


Eftersom jag har lämnat ifrån mig moppen så får det bli närmaste stranden. Ma hed tror jag den heter 
Man får passa sig för att ligga under palmerna bara. Kan bli en snabb död.
Mycket skugga annars under träden. Jätteskönt


Till lunch får det bli hämtmat. Inte det fräschaste stället kanske men helt okey. En lite konstig färg på pad taien bara


Mina fina grannar Marita och Kalle. Så mysigt vi haft .Dagen innan kom Ing-Britt och Stenis. Nu var vi ett helt gäng på balkongen. Ett glas vin innan vi gick ut för lite käk.


Sen sea har jag varit en gång tidigare i december 2016. Fint som bara den. Vita dukar och jättegott käk. Fick bli en doggy bag 


Färjan ska gå vid två tiden så nu får jag njuta de sista timmarna i hängmattan med Arne Dahl.


Hej då, ses snart


Mot Champong
Ingen ovanlig syn med personer som förmodligen gjort en vurpa med moppen . 




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala