Inte som man tänkt sig

 

2012-05-19 12.39.33

I bland blir det inte som man tänkt sig, det kan bli bra ändå! Lördag åkte Lennart in till stan för att träffa yngste sonen. Kanonväder. Fick massor gjort här hemma som varit så eftersatt. Skivförsäljningen går bra just nu och det tar ett par tre timmar varje kväll efter jobbet. Och det är väl bra men det blir inga kvällar i soffhörnet direkt! Men fika i solen på balkongen blev det.

2012-05-19 16.49.52

På eftermiddagen slog det mig att Marie och Magnus var i stan. Magnus födelsedag var det. Så jag tog reda på var de var och kastade mig på tunnelbanan och hittade dom på Götgatan. Oj vad roligt att träffas så. Inte mindre roligt var det att också få träffa Oskar och hans Nina.

I kväll blev det en film som Åsorna rekommenderat. Underbar film särskilt för oss i “mogen” ålder. Fantastiskt bra skådespelare. Vilka karaktärer! Om man tänkter efter så finns alla dessa karaktärer runt om oss i olika skepnader. Jag tror alla skulle njuta av den!

Nu är det söndag kväll och i morgon en ny dag

Kommentarer

  1. Vilken mysig lördag!
    Ja, visst var filmen mysig.

    SvaraRadera
  2. Den filmen vill jag också se
    Kram

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala