Dagarna som går

 

2013-03-22 11.45.53

Ja dagarna är sig lika ungefär. Man är ute och kör på förmiddagarna så nu har vi snurrat runt hela Koh Lanta. Igår var vi längst ner på ön i en jättebrant och krokig väg, när jag tyckte det kändes som hjulet höll på släppa. Men det var en punka på bakhjulet. Som tur var hände det inte när jag körde omkring ensam. Så nu kunde jag åka bak på Åsas hoj.

2013-03-22 13.08.32

Stannar efter någon timme och badar och käkar lunch. Jag har än inte fått in något jag inte gillat.

2013-03-23 08.56.03

Åsa har städdag på¨Djungelstigen

2013-03-15 06.31.55

Ibland blir det även en liten stund på stranden

IMG_20130322_190948

Härom kvällen var vi på Caste away. Då kom det faktiskt en liten regnskur och faktiskt en liten blixt och åska

2013-03-24 22.42.21

Och avslutas vanligtvis på det här sättet med en liten GT på poolkanten,

Vi lever i lyx och överflöd

Kommentarer

  1. Vilka fina bilder :)
    Jag förstorade bilden på Åsa för att se vad det var för rör överallt men fattar inget....Nån form av dränering men i riktning mot husen???
    Har ni legat i blöt i havet också?
    Kör försiktigt även i fortsättningen å ha så kul/mysig
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha det väldigt avslappnande och skönt!

    Gun, ja hela backen är fullt av dräneringsrör för att undvika att berget rinner ner i huset vid kraftiga regn.

    SvaraRadera
  3. Vad härligt ni har det. Ni ser alla så bruna och fräscha ut!
    Kram anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala