Nerräkning

 

2013-02-27 15.52.34

Den här veckan kan vi väl inte klaga på vädret i alla fall. Underbart vinterväder! Så underbart att jag har gått hem från jobbet några gånger.

2013-02-28 18.18.11

Lite festligt har det också varit. Torsdagskvällen hade jag middagsgäst med mycket god mat och dryck. Bara så där!

IMG_20130303_073941

Ja, nu börjar högen växa sig stor på allt jag bara inte får glömma. Men tänkte inte hämta upp väskan för än på torsdag eller till helgen. Jag har ju jobbat den här helgen och även måndagen då jag skulle varit ledig, men det fattades folk och då fick jag ju vara ledig på torsdag istället, så då börjar min semester egentligen. Ska sedan inte börja jobba igen för än 8 april.

2013-03-03 07.55.26

Ingen syn man helst inte vill se. Dessutom utanför ett sjukhus. När snön smält så dyker drivan med fimpar upp. Äckligt är vad det är!!

2013-03-02 18.08.12

Men det här var inte särskilt äckligt. Oh, vad jag njöt! Jag älskar att bada badkar. Fin musik i öronen och en martini i glaset. Jag låg nästan en timme i vattnet. Ljuvligt! Grannen vet att jag saknar mitt badkar så när de åkte bort över helgen så kastade dom in nyckeln i brevlådan och sa varse god.

IMG_20130303_200656

Från det ena till det andra så har det blivit ny müsli i kväll.

Ja nu är det nära, nästa måndag åker jag. Men innan dess så kommer Oskar nästa helg och ska bo här medans jag är borta. Känns bra!

En annan stor händelse som egentligen har pågått någon månad nu. Jag har fått hjälp an Fredrik, min musikproducent, med att lägga upp mina urljud på iTune. Dessutom så har jag fått titeln översatt till engelska, meningen är ju att man ska kunna ladda ner ljuden från vilken del i värden som helst. Kan bli bra! Fick också hjälp med att hitta en bra titel så nu kan man söka på

Hush Little baby - Primal sounds, Comfort for the Little ones.

Ha det gott

Kommentarer

  1. Ja det var ju ett kanonbra namn :)
    Vad kul att Oskar ska bo hos dig, då gör ni två flugor på smällen så att säga ;)
    I morgon ska jag "jobba"
    God natt
    Gun

    SvaraRadera
  2. Godnatt Gun och var rädd om dig
    Kram

    SvaraRadera
  3. Harligt med sol! Undrar som flundran vilken hemlig gast du hade pa middag da ;). Trevligt lat det i alla fall. Vilken underbar tid du har framfor dig. Semester och fa aka till Thailand.Perfekt att Oskar kan bo i din lagenhet nar du ar borta. Jattebra oversattning blev det. Nu blir du snart stormrik!

    Lill-Asa

    SvaraRadera
  4. Jag har en bok som jag tror du gillar att ta med! Vi åker till Källfjället på fredagsmorgonen så vi kanske ska ses i veckan?

    SvaraRadera
  5. Oh så bra. Ja visst kan vi ses. Ska ni komma över på lördag och käka eller ska jag komma över någon kväll?

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala