Fasen va duktig jag är!

 

2013-03-13 08.36.10

Nu jäklar fick jag till det! Det som andra fixar på en kafferast tog mig flera timmar. Men det går ingen nöd  på mig. Har nu suttit ett par timmar i skuggan och druckit två fruktdrinkar och inväntar att klockan skulle bli fyra så AC går igång. Den är avstängd mellan tio och fyra. Och då går det inte att vistas i bungalowen.

I går när jag kom var klockan sex ungefär. Det har varit en lång resa och mycket byten som i och för sig har gått bra. Mycket trevliga människor har jag också träffat. Men nu ska jag dra mig till min lilla bostad som är väldigt charmig (kommer bilder på det senare) Jag tror förresten att alla golv lutar här. Så från duschrummet till ytterdörren får man bra fart:-)

Kommentarer

  1. Vilken hacker du är.

    Snälla kan du bada åt mig länge, ta en massage (olje inte thai) samt äta något med räkor och ingefära?

    Tackar på förhand gör Marie

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat! Later helt underbart med lutande golv och allt :)
    Lill-Asa

    SvaraRadera
  3. Åh vad mysigt allting låter! Stolt över dig som fick till så att du kan blogga!

    Kram på dig

    SvaraRadera
  4. Vilket turkosblått vatten! Åh så jag längtar till Thailand.
    Kram anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala