Hemma hos mig

 

2013-03-14 07.39.39

Ja här sitter jag och bloggar. Inte är det synd om mig inte!

2013-03-14 05.12.53

Alla som känner mig vet att jag är helt avsaknad av lokalsinne! Nu har jag bott här sedan igår och nu först hittar jag “hem”. Längst bort i bild finns det en stubbe som jag tar sikte på, ändå så är jag på väg in till grannen varje gång! Som tur är har han säkert storlek 45 på skorna.

2013-03-13 14.29.37

Ja här bor jag. Väldigt trevligt! Både fläkt och AC. Tack för det. På dagarna finns det ingen ström så det är till att hålla sig ute tills klockan är fyra då AC drar igång.  Bara fläkten är inte till mycket nytta. Det bara viftar runt hetluften. Puuh, men jag klagar inte.

2013-03-14 04.42.57

Det här är trappen ner till duschrummet! Hur har dom tänkt med avstånden på trappstegen tro? Det första nerifrån är högt som bara den för att inte tala om det sista innan man är inne i rummet. Men det mellersta är bara pyttelitet. Ja,nog charmigt allt. Man får bara inte ta så många drinkar innan man ska uppför den trappen! För man får nästan svinga sig upp!

2013-03-14 05.13.18

Här äter jag min frukost och det är också härifrån jag bloggar. Sämre ställen har jag bloggat från.

2013-03-14 05.13.08

En liten pool finns här också. Men när badvattnet är så ljuvligt så är det inte poolen jag badar i.

2013-03-14 06.14.36

Här Gun kommer du att trivas! Castaway (ursäkta stavningen) här är både yoga och spa.

2013-03-14 06.15.13

Hundarna som finns här är inte alls påträngande. Dom ligger ofta så här på dagarna. För varmt att röra sig.

Ja mer bilder blir det, men finns i mobilerna.

Ha det så gott, måste i vattnet:-)

Kommentarer

  1. Så juvligt du verkar ha. I morse var det -12 grader. Njut o tänk inte så oss :-) CS/sbb

    SvaraRadera
  2. Ja du Karin, det ser inte helt fel ut trappen till trots. Passa på att njuta i din ensamhet nu för snart kommer vi och då är det slut på friden :) Kram Ewy

    SvaraRadera
  3. Ja där får jag det bra :)
    Ja ta det lugnt med drinkarna innan du ska till badrummet ;)
    Ingen ström alls på söndagar? Häftigt. Jag måste komma ihåg att packa ficklampa då. Ta lite fler bilder från "mitt" hotell så jag får kolla sen :)
    Mys på
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  4. Ser helt fantastiskt ut! Man kan nog inte fa mycket battre bloggutsukt an det dar!

    Kram Lill-Asa

    SvaraRadera
  5. Skulle gärna besöka den där fina ön framöver. Att trappan ser ut så där tycker jag ofta bidra till känslan att man är utomlands och att allt inte är som hemma. Charmigt liksom.

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt Karin! Ser helt fantastiskt ut. Charmigt med elen.
    Kram anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Boul igen

Ingen bra början

Fyra mil norr om Uppsala