Dan före dan

 
Stretade fram min vanliga runda i snömodden. Uppfriskande kan man väl säga;-) Passerade BEA och inhandlande lite reselitteratur
 
 
Jag ska ju vara i Bangkok 3 dagar innan Koh Tao. Den här gången så ska jag turista, inte bara shoppa i stan. Tar gärna emot tips. Vad har ni sett och vad ska man göra? Ska läsa på lite om Bangkok och även Sydney fanns ju med!

 
Apropå Sydney, så fick jag inte bara se en skymt av katterna i Sydney. Morris poserade snällt. Gulle, så söt! Det var ju bonus när jag skypade med Åsorna igår. 

 
Jag har även laddat upp läsning för de första veckorna. En med Måns Kallentoft. Aldrig läst något av honom tror jag. Åsa Hellbergs bok (samma som skrivit Sonjas testamente) Fick boken av Malin, som sa att den handlar om mig. Haha, läste på baksidan, och det kan ju stämma;-). Lars Pettersson, en deckarförfattare som är ganska ny. Filmare och dokumentärskildrare egentligen. Och sist men inte minst, Joyce Carol Oates som jag fick av Gun.

 
Mycket snö har det kommit.
 
 
Men nu blir det så här ett tag framöver. Det här är ifrån Koh Jum, Där ska jag vara sista veckan i mars. Men innan dess ska se och uppleva, framför allt njuta av Thailand andra öar
 
Roligt om ni vill följa bloggen och glad blir jag om ni också skickar en kommenterar!   Det blir lite som att ha en resekamrat;-)
 
Ha det gott och ta vara på er
Kramar
 
 
 

Kommentarer

  1. Lyckost! Ha det underbart o ta hand om dig! /Lena M

    SvaraRadera
  2. Jag hänger med dig på bloggen. Ha det nu skönt och gott. Linnea

    SvaraRadera
  3. Trevlig resa! Åsa hellbergs böcker tycker jag mycket om.

    Ha det gott

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala