Koh Tao

Nu på plats i lägenheten på Koh Tao
Känns nästan som lite "hemma".
Sista kvällen i Bangkok blev inte sen eftersom jag skulle upp fem på morgonen för att flyga vidare till Koh Samui.
Jag hann dock med ett dopp i den kalla men salta poolen. Flyget gick bra. Hann bara upp i luften och käka frukost sedan var det dags att landa.
På väg till hamnen skulle jag hämta ut lite pengar, då snodde bankomaten 10.000 bath. Men en mycket hjälpsam chaufför och en liten thailändsk tjej bedyrade att pengarna ska finnas på mitt konto imorgon. Den som lever få se ( som mamma alltid att sa). Idag har jag hyrt en moppe för en månad. Så nu blir det åka av;-). Men jag kör sakta och ser mig för. Trafiken här på vägarna är inte som hemma, om ni förstår.
Jag bryr mig inte om att skaffa någon wifi i lägenheten utan jag kopplar upp mig på något matställe. Är det något tokviktigt får ni ringa på mitt vanliga nummer
Kramar från mig.

Kommentarer

  1. Om bankomaten tar tillbaka pengarna så går de tillbaka på ditt konto. Det tar säkert ett dygn eftersom du inte är i Sverige där ditt kort är registrerat.
    Skönt med moppe så du tar dig ut på äventyr. Det är väldigt vackert där du är nu.
    Må så gott
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Ingen bra bankomat, men hoppas det löser sig. Härliga bilder du levererar.
    Det ser underbart ut. Började förresten jobba i måndags, går lite knagligt, alla mina muskler är ju förtvinade. Kör försiktigt.
    Ha de bäst
    Kramar Ewa

    SvaraRadera
  3. Hoppas det löser sig med bankomaten. Det gör det oftast. Du ser ut att ha det underbart. Kör försiktigt nu.

    Stor kram

    SvaraRadera
  4. Ja, jag säger som de andra, hoppas det löst sig med stålarna. Snälla ta ett bad åt mig! Och ät någon rätt med räkor och ingefära, drick en kall Leo och lapa lite sol. Här är kallt och jäkligt halt.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  5. Testar igen, hoppas du har det fortsatt bra. kram/Gunilla

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala