Så går nu dagarna!

 
Trevlig läsning om man vill läsa annat än deckare. Påminner lite om Kajsa Inmarsson.

 
Det har blivit mycket promenader efter jul. Försöker bli av med några kilon. Vanlig frukost sedan nutrilett resten av dagen, gick upp ett kilo;-( trots långa promenader.

 
 
Grekisk ortodoxa kyrkan mitt emot Enskede ridhus

 
Här ska byggas 500 lägenheter på Årstafältet

 
 
Till och med koltrasten frös och hade burrat upp sig

 
Det har väl inte hänt så mycket mer än att det är nytt år. Då passade jag på att jobba tre nätter. Vit duk (landstingslakan) och mycket god mat. Nyårsnatten var lugn så fi fick sitta avnjuta räkor, ostar och snittar. När man jobbar nattpass så blir det inte så mycket annat än jobba och sova. Jag hann ändå med att hämta mitt 60 dagars visum på Thailands ambassad
 
 
Dessutom kom en blivande pappa med en fin flaska champagne som vi fick smaka på! Igår var jag hem till Irene och blev bjuden på en tre rätters middag. Gott och trevligt snack!

 
Så ser det ut när det återstår drygt en vecka tills jag åker. Vart efter jag kommer på vad ska med förutom kläder, lägger jag på hög innan de åker ner i väskan.
 
 
 
 
 

 

 

Kommentarer

  1. Åh så mysigt med en sådan lång resa framför sig. Kul att du fick jobba lite och fylla på reskassan.

    Kram Åsorna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala