Stränder

 

 
Igår tog jag moppen och körde till Aow leuk. Det var väldigt varmt så efter en timme fick jag söka mig upp under det blå parasollet

 
 
Jag har tidigare varit här men då gick vågorna så höga så det blev inget bad. Nu kunde jag bada och jag njöt verkligen. Njöt gjorde jag inte av vägen ner till stranden. Den är bara för djä-g. Går nästa lodrät och eftersom det regnat mycket innan jag kom så är det som  att köra i ett dike stundtals.


 
Men ner kom jag

 

 

 


 

 
På kvällarna måste man ju ner till byn för att få något i sig Och då är det ju väldigt mörkt. Köpte en pannlampa på Clas Olsson som jag är så tacksam för.

 
Det är väldigt mörkt. Och lägenheten jag bor i ligger ganska högt upp på berget

 
Då  et känns tryggt att någon vakar över mig i alla fall
 
 

 
Mina grannar i Stureby skickade en hälsning idag. Väldigt overkligt, faktiskt.

 
Idag har jag nog hittat min favoritstrand tror jag.

 
HELT UNDERBART

 
Låg på bryggan och solade men  var nog mer i vattnet än på bryggan. Kristallklart vatten och hur varmt och gott som helst. Carlok Baan Kao. Magiskt.
 
 

 
Under dessa stenar låg jag. Hoppas de håller sig kvar där!! Ikväll har jag umgåtts med mina grannar Kalle och Marita. Jättetrevliga! Ätit och druckit vin.
Så nu blir det
 
God natt

 

 
 

Kommentarer

  1. Låter som du har det underbart Karin 😃 Härhemma är det full vinter och massa snö....längtar till sol och värme 😀
    Fortsätt njuuuut 😃
    Stor kram Carina 💗

    SvaraRadera
  2. Det går ingen nöd på dig vad det verkar :)

    SvaraRadera
  3. Det ser verkligen härligt ut :)
    Kör försiktigt nu, äventyraren där
    Kram
    Gun

    SvaraRadera
  4. Vilka bilder Karin. Du är verkligen i paradiset. Smart att ha pannlampa med sig.
    Kram Anna

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala