En tisdag

En tisdag på ön.
Stiger upp vid niotiden, äter frukost på balkongen. Gör mig ingen brådska.Tar fram kartan och planerar lite. Åker några km söderut och hittar ingen riktigt bra strand. Kör tillbaka till favoritstranden. Vägarna är ungefär som Greklandsvägarna på 70 talet. Det har regnat mycket innan jag kom så där är mycket lös sand att köra i. Men jag tar det försiktigt.
Nu sitter jag ute med grannarna och käkar. Har ingen wifi ännu i lägenheten. Ska nog skaffa tror jag.
Nu ska jag treva mig fram hemmåt. Jag skaffade en pannlampa innan jag åkte.
Den är guld värd. Vi hörs
Kram

Kommentarer

  1. Åhhh det ser helt underbart ut :)
    Jag ser hur alla människor sitter avslappnade och den känslan kommer jag ihåg och längtar tillbaka till.
    kram
    Gun

    SvaraRadera
  2. Håller med Gun. Sand och sol. Här har det yrsnöat ett dygn nu och det lär fortsätta ännu ett. Men sen ska det bli sol och -4 (mysigt det med i och för sig)
    Ha det gott!

    Kram Marie

    SvaraRadera
  3. Ser underbart ut! Njut av sol och bad!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala