Fantastiska dagar

 
På denna underbara balkong tillbringar jag många timmar. Antingen i hängmattan eller som nu. Kolsvart, varmt, lyssnar på syrsorna och matar myggorna. Just nu hör jag en gecko någonstans ifrån
 
 
 
Kvällarna när det skymmer är magiska
 
 
 
Jag älskar att susa fram på moppen, som nu har varit lite tjurig de sista dagarna.
 
 
Känner mig lite som Lotta på Bråkmakargatan när jag susar nerför backen. Har tack och lov inte hamnat i någon häck ännu.
 
 
 
Och när man väl har tagit sig nerför backen så öppnar sig denna vy. Tatoo beach
 
 
Om man då fortsätter på cementstigen tar man sig runt nästa udde. Och hamnar på Freedom beach 
 
 
Där ligger jag i skuggan och läser någon timme'
 
 
Snorklar och badar. Detta ljuvliga vatten;-)

 
På kvällen bjöd jag in mina trevliga grannar på en GT

 
Marita och Kalle. Urmysiga!
 
 
Sedan blev det marknad med allehanda godsaker som kackerlackor och larver som man åt som chips ungefär. Hua så hemskt!

 
Det blev ingen shopping.
 
 
 Jag har också hunnit med massage. Men nu ikväll har jag hemmakväll och ska nog bara slappa (som om jag gjorde nåt annat)
 
Tack för titten
Ha det gott
 

Kommentarer

  1. Så snällt av dig att mata myggen :). Du ser ut att ha det väldigt bra. Fina bilder.

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala