Fredag morgon

 
Mina morgonpromenader till SÖS är magiskt vackra både när det gryr och när det skymmer.
 
 
Trevliga middagsgäster på födelsedagen. Jag har börjat tycka det är kul att komponera och laga middag. Nåt jag inte varit så intresserad av tidigare. Mycket får jag väl skylla på att jag levt ihop med män sam varit duktiga matlagare och jag har då tagit ett steg tillbaka. Duka fint är och har alltid varit roligt.
 
 
Marie, Magnus och Gun åkte hem först. Edvin och Helen blev kvar några timmar till. Vi pratade mycket Thailand eftersom de kommer till Koh Lanta när jag är där. Det blev inte så sent men mycket vin. Efter jag hade kört två diskmaskiner innan jag gick och lade mig så vaknade jag upp 04,20 och kunde inte somna om. Tog tag i den sista diskningen av glas. Nu hade vi inte druckit vin i alla glas utan jag tycket det är fint att servera både förrätt och dessert i glas. Då kan det se ut så här!

 
Den som fick största uppmärksamheten var nog inte jag utan denna sötnos.
 
 

 Har jag bestämt mig för att jag inte vill gå in, så har jag;-)
 
 
Här är en bok till dig Lotta, tror jag! Samma författare som skrivit Sonjas testamente. Om man läser på baksidan så tror jag tamme tusan det är mig hon skriver om. Haha!
 
Kanske hinner jag med en blogg till innan jag åker på tisdag!

Kommentarer

  1. Vilken mysig födelsemiddag. Vi gratulerar dig i vanlig ordning när du kommer ner :). Molly verkar väldigt charmig.

    Kram och hörs på skype snart
    Åsa och Åsa

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala