Diamond Cliff



Gårdagens lunch på Pappilon på Long beach. Pad thai men en liten knorr. Godaste Pad Thai jag ätit. För några år sedan bodde jag här och bodde väldigt bra. Det var då precis som nu, svenskägt. 
Blev stående och pratade med Tony som var väldigt social och trevlig.


Morris kom och kröp upp bredvid mig och ville ha kärlek. Annars tar Maja väldigt mycket plats 


På kvällen åkte jag ner till Indianen bar och såg på solnedgången


Fick sällskap av Hong


Ser ut att bli en fin dag. När jag tar moppen och ska köra så har jag oftast ingen aning om vart jag ska åka. Men idag hade jag bestämt mig 


Kom inte riktigt ihåg var det låg. Men hittade faktiskt direkt. Det är nog min favorit strand


Det är inte så lätt att ta sig upp och framför allt ner. Förstår inte hur det kan vara så höga strappsteg i Thailand dom är ju så små själva. Hur tänkte dom?


Finns nog i mångas fotoarkiv men kunde inte låta bli


Så himla vackert
Inte var det trångt heller


Här ligger jag och njuter när jag inte är i vattnet


På väg hem klev jag in här och fick en aloe vera massage som hette duga. 


Behövde förnya mitt frukt förråd så jag stannade och shoppade lite goa och fantastiska mangos

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala