Gott slut och Gott Nytt År


Maia och jag vilar lite middag


Så här ser det ut när man är först uppe på morgonen


Maia bara älskar att tugga på grytlapparna i gummi. Ska skicka hit en bitring till henne när jag kommer hem


Lite smörja går det allt åt i alla olika styrkor


Nästan varje kväll leker vi hitta grodan. Ikväll var det jag som hittade, höll på att få sällskap i rummet 


Missan viker ut sig


Idag är tjejerna på utflykt och jag roar mig själv. Ingen strand idag. Uträttade lite ärenden och kör sedan mot Old town. Äter lunch och  medan jag sitter där kommer en rejäl regnskur. 
Vilken tur att jag inte satt på moppen just då


Lunchen var inte så mycket att hurra för men cappuccino satt bra


Nu önskar jag er alla ett riktigt 
GOTT NYTT ÅR


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala