Torsdag och fredag


Torsdag kväll och idag har tjejerna åkt till Sydney på semester. Det har faktiskt varit uppehåll i regnandet på eftermiddagen. Men solen har gömt sig bakom tjocka moln. På väg ut för att hitta någonstans att käka, det är gott om ställen så det är svårt att bestämma sig. 
Går utmed stora vägen och hittar massor med ställen, men det är stranden jag hamnar på. Mysigt att sitta med fötterna i sand när man äter. Satt där i säkert en timme innan det började regna igen. Dags att bege sig hemmåt. Tog inte moppen och gatlysen var det dåligt med! Så jag fick treva mig fram


Det här är en anledning till att det känns bra att handla här. Så goda och denna klase kostade mig 30 bath, ca 7 kronor. Det är gott att leva här. Det kostar en banan på pressbyrån hemma.


Idag gjorde jag fredags inspektionen. Tog moppen och körde till det nya huset som skulle varit färdigt december 2016. Det är med livet som insats som man kör vägen dit. 
Skitdålig år bara förnamnet! 


Jag hoppas kunna sitta på denna uteplats nästa vinter och lyssna på skogens alla ljud.  


Den här missen har redan flyttat in


Idag har det bara varit lite duggregn då och då. Bäst att passa på. Eftersom jag var nästan i Klong nin blev det den stranden idag


Några timmar i solstolen och lunch blev det, ja det blev ett dopp också😀. Älskar det här varma goa vattnet


Fick sällskap av denna kille


Tillbaka på Djungelstigen igen. 
Detta underbara hus som jag är så glad och tacksam att jag får vara i.
God 1 advent på er alla

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala