Julen Ă€r kommen. Hoppfaderullanlej🎅


Julafton pĂ„ jungelstigen. 


Svenskt smörgÄsbord med bÄde sill, köttbullar, Jansson och mycket annat smÄtt och gott. Vi firade med Oskars bÀsta kompis Blake, Sarah och Gerogina. En annorlunda men jÀttetrevlig kvÀll


Juldagen trÀffades vi allihop pÄ över en brunch för att sedan hyra moppar och köra söderut


Visst Ă€r vi fina😃


Jag gjorde en avvikare för att försöka hitta Asa pĂ„ lanta. En eco by som Ă€ven hade lite hangjorda smycken och dĂ„ " mĂ„ste" jag ju dit och titta. SĂ„ mycket fint. Det blev en stor och fin ring😊


Jag fick en guidad tur runt i byn som var helt byggd i lera och bambu. De som drev det var en hollÀnds tjej, gift med en thai man


Min nya sambo, Åke😁
Jag Ă€r fiskvakt Ă„t en granne. Vi trivs fint ihop jag och Åke. 
SÀger inte mycket men vi har en liten pratstund varje morgon nÀr han fÄr frukost

Kommentarer

PopulÀra inlÀgg i den hÀr bloggen

Ingen bra början

Boul igen

Fyra mil norr om Uppsala